הפרופ' למשפטים: "ממציאים כללים כדי להגביל אותנו"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on הפרופ' למשפטים: "ממציאים כללים כדי להגביל אותנו"

    חבר פורום קהלת המשפטן פרופ' אבי בל לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' מתייחס לטענה שעל פי המשפט הבינ"ל חובה לספק מים לעזה: "לא נכון. אנחנו חייבים לאפשר הכנסת סיוע רק אם יש ודאות שהחמאס לא ייהנה מזה"

    Palestinian walk through rubbles of houses destroyed by Israeli airstrikes in the Jabalia area in the northern Gaza Strip, October 11, 2023. Photo by Atia Mohammed/Flash90 *** Local Caption *** הרס פלסטינאים הפגזות חרבות ברזל הפצצה עזה
    9:22
    21.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on אכיפה בררנית מקוממת: כתבי אישום אך ורק נגד חרדים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרופ' למשפטים אבי בל, חבר פורום קהלת, ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "יש טענה שחובה על פי המשפט הבינ"ל לספק מים לעזה. זה לא נכון. אנחנו חייבים לאפשר הכנסת סיוע רק אם יש וודאות שהחמאס לא ייהנה מזה, וכל עוד שהחמאס בשלטון זה לא יקרה".

    לדבריו: "אפילו בנאום התמיכה של ביידן הוא השחיל משפט על החוק הבינלאומי, ארה"ב תמציא כל מיני כללים על מנת להגביל את ישראל".

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה בילתי נסבל שישראל מתחשבת בטענות של מנהיגים שיש להם את החוצפה להטיף לנו מוסר.

      ישראל חייבת להגן על עצמה בכל דרך . נקודה.

      די לרפיסות !!!

    2. 1

      תגובה אל מגיב מספר 1 : אני באמת לא מבין אנשים שכמותך. (מבחינת השתדלות….) זה הגיוני לשים פס על מעצמה שנותנת לך תמיכה??? אומנם זה נכון שהאמת הבלעדית היא שהשם לבדו רק הוא זה שמושיע אותנו אבל מבחינת השתדלות לרוק לאמריקה בפנים?.. זה ממש כמו להכניס עצמך למקום סכנה.